Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
Опорно-поворотний підшипник
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 665 115 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 651,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 49 900 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ" |
| ЄДРПОУ: | 04704790 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.port-yuzhny.com.ua |
| Контактна особа: | Оксана Кладко |
| Телефон: | +380487507623 |
| E-mail: | oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Одеський р-н, місто Південне, вул.Берегова, 13 |
2 |
1.1. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу II Додатку 4 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену учасником процедури закупівлі у довільній формі, яка містить відомості про учасника процедури закупівлі: а) реквізити (телефон для контактів, адреса електронної пошти); б) назва банку, в якому обслуговується учасник процедури закупівлі та номер розрахункового рахунку. Проте ТОВ «ІНТЕРПІДШИПНИК» у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі, яка містить відомості про учасника процедури закупівлі. Для усунення вищезазначених невідповідностей у порядку, визначеному частиною дев’ятою статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, Учаснику процедури закупівлі необхідно надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а саме: довідку, складену учасником процедури закупівлі у довільній формі, яка містить відомості про учасника процедури закупівлі: а) реквізити (телефон для контактів, адреса електронної пошти); б) назва банку, в якому обслуговується учасник процедури закупівлі та номер розрахункового рахунку. 1.2. Відповідно до вимог пункту 11 Розділу II Додатку 4 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції у розмірі: 49 900,00 грн., а саме – банківську гарантію (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»). Для виконання вищевказаної вимоги Учасником процедури закупівлі завантажено Банківську гарантію № DNIG341134599 від 05.02.2025, яку надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки, що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно. Проте ТОВ «ІНТЕРПІДШИПНИК» у складі тендерної пропозиції не надано файл з розширенням «.p7s», який необхідний для перевірки кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки уповноваженої особи гаранта. Для усунення вищезазначених невідповідностей у порядку, визначеному частиною дев’ятою статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, Учаснику процедури закупівлі необхідно надати файл з розширенням «.p7s», який необхідний для перевірки кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки уповноваженої особи гаранта.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.