Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 110 182 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 550,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
| ЄДРПОУ: | 41760289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Примаченко |
| Телефон: | +380443654087 |
| E-mail: | l.prymachenko@dbr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
5 |
У процесі розгляду тендерної пропозиції ФОП Храпицький В.В. уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність. - Відсутні документи відповідно до додатку 1 тендерної документації, а саме: довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копія аналогічного договору, (аналогічний договір по коду класифікатора або аналогічній назві предмету закупівлі) за останні 2 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії видаткових -накладних). - Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не буде застосовано». - Додаток 4 до тендерної документації ЛИСТ-ЗГОДА - Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин. Пункт 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Частина дев’ята статті 26 Закону передбачає можливість учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У зв’язку з вищевикладеним просимо усунути невідповідності в інформації, подання якої передбачено вимогами тендерної документації, з розміщенням в електронній системі закупівель таких документів: - Привести у відповідність документи відповідно до додатку 1 тендерної документації, а саме: копія аналогічного договору, (аналогічний договір по коду класифікатора або аналогічній назві предмету закупівлі) за останні 2 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії видаткових -накладних). - довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копія аналогічного договору, (аналогічний договір по коду класифікатора або аналогічній назві предмету закупівлі) за останні 2 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії видаткових -накладних). - Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не буде застосовано». - Додаток 4 до тендерної документації ЛИСТ-ЗГОДА - Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.