Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 706 979 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 069 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Плеса Тетяна Петрівна |
| Телефон: | 380444612227 |
| E-mail: | plesa-tp@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
6 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту матеріально-технічного забезпечення, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" (код ЄДРПОУ 43016485) за предметом закупівлі «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для сміття)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-01-28-016747-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" (код ЄДРПОУ 43016485) за предметом закупівлі «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для сміття)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-01-28-016747-a) до 20 робочих днів у відповідності до Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано специфікацію №1 (додаток до договору купівлі-продажу) в якій відсутній номер договору та не зазначено реквізити договору, а також надано видаткову накладну №РН-0000184 від 12 листопада 2024 р., яка не містить номера та дати укладання договору. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано розрахунок ціни тендерної пропозиції №8-2 від 11 квітня 2025 р. в якому найменування товарів по позиціям 1, 2, 3 не відповідає найменуванню товарів запропонованих учасником в технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі (файл - Додаток 1 Технічні та якісні характеристики.pdf) ІІ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.1 пункт 2 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1.Сканована/-і копія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2.Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканкопії аналогічного договору належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання передачі товару хоча б по одному договору, який наданий на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 2. Підпункт 3.5. пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 3.5. Документ/и, що підтверджує стартову (початкову) ціну тендерної пропозиції введеної/внесеної учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції: Інформація про цінову пропозицію за формою, яка наведена у продовженні ІІІ Додатку ІІ до тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену інформацію відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Розділу I Додатка ІІ до тендерної документації. 2. Надати оновлену інформацію відповідно до вимог підпункту 3.5 пункту 3 Розділу I Додатка ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.