Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 61 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 610 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2144 |
| ЄДРПОУ: | 14321653 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стефанишин Галина Михайлівна |
| Телефон: | 380322390194 |
| E-mail: | hstefanyshyn@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: Пунктом 1 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники надають: оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками на поставку аналогічного товару, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти надання послуг та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель) шляхом завантаження в електронну систему закупівель сканованих копії таких документів. У складі тендерної пропозиції Учасника надано документ «аналогічний договір завірений.pdf» - скановану копію договору від 30.08.2022р. №164-17В на поставку товару, а саме «Гіпсокартон стіновий (ДК 021:2015-44172000-6 Листи (будівельні)), Плити підвісної стелі Armstrong (ДК 021:2015: 44171000-9 Плити (будівельні)), (ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами)», на загальну суму 116160,00 грн., а також документ «видаткова Волинь плити.pdf» - скановану копію Видаткової накладної № 694 від 15 вересня 2022 р. Враховуючи наявну інформацію, Замовник не може вважати, що даний аналогічний договір відповідає вимозі пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в частині надання оригіналу/копії попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками на поставку аналогічного товару, що відповідає предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та відповідно вважати, що Учасник підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, вищезазначені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.