Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", вид закупівлі — Протипожежні двері (код ДК 021:2015 -44221220-3): Дверний блок, віконний блок (код ДК 021:2015 -44221000-5)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 133 768,87 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 337,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
| ЄДРПОУ: | 33219415 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Кирпань |
| Телефон: | +380544871050 |
| E-mail: | kir_pansy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42001, Україна, Сумська область,м. Ромни, вул. Рятувальників, 64 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей : 1. Перелік виявлених невідповідностей: -Довідка щодо наявності ліцензії (файл «1 16 ліцензія господарська діяльність.pdf»), Технічні вимоги (технічна специфікація) (файл «1 2 додаток 4 підписаний.pdf»), довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «1 1 Довідка аналогічний договір .pdf»), Довідка (файл «1 5 2 Довідка 45 .pdf») не містять дати складання, не раніше дати оголошення (не відповідають вимогам абзацу 14 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на закупівлю Столярних виробів (надалі ТД); - Форма розрахунку цінової пропозиції (файл «1 9 додаток 6 цінова тендерна пропозиція.pdf») складена не по формі додатку 1 до ТД та не містить дату складання ( не відповідає вимогам додатку 1 до ТД, пункту 9 додатку 2 до ТД та вимогам абзацу 14 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД); - Також відповідно до абзацу 8 частини 7 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» ТД , учасник повинен здійснювати свою діяльність відповідно до КВЕД. Для підтвердження діяльності відповідно до КВЕД, Учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 17.01.2025. Відповідно до пояснень, що саме включає в себе КВЕД, які містяться на сайті https://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/47/KVED10_47_19.html, в Учасника відсутній КВЕД на роздрібну торгівлю предметом закупівлі дверними та віконними блоками та дверима протипожежними ( не відповідає вимогам абзацу 8 частини 7 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» ТД. 2. Документи, які повинен надати Учасник : - Довідку щодо наявності ліцензії, аналогічну файлу «1 16 ліцензія господарська діяльність.pdf», яка містять дату складання, не раніше дати оголошення (що відповідають вимогам абзацу 14 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД); - Технічні вимоги (технічна специфікація), аналогічну файл «1 2 додаток 4 підписаний.pdf», які містять дату складання, не раніше дати оголошення, що відповідає вимогам абзацу 14 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД; - Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), аналогічну файлу «1 1 Довідка аналогічний договір .pdf», яка містять дату складання, не раніше дати оголошення , що відповідає вимогам абзацу 14 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД; - Довідку, якою учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання про-тягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування сан-кції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків., аналогічну файлу «1 5 2 Довідка 45 .pdf», яка містять дату складання, не раніше дати оголошення (що відповідає вимогам абзацу 14 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД); - Форму розрахунку цінової пропозиції, складену по формі додатку 1 до ТД та яка містить дату складання ( що відповідає вимогам додатку 1 до ТД, пункту 9 додатку 2 до ТД та вимогам абзацу 14 частини 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД); -Учасник повинен здійснювати свою діяльність відповідно до КВЕД, тому повинен надати підтверджуючий документ. Підтверджуючим документом може бути витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, але не виключно, що відповідає вимогам абзацу 8 частини 7 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.