Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація_Плитка" та її додатки, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 990 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 909 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Верхівцевське житлово - комунальне господарство Верхівцевської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 30895871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альона Веліканова |
| Телефон: | +380666318380 |
| E-mail: | gkhnova52@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51660, Україна, Дніпропетровська область,м. Верхівцеве, вул. Нова, буд. 52А |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. 24.03.2025 року уповноваженій особі стало відомо про скорочення видатків (підтвердження додається). Так, у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення цієї закупівлі у замовника виникла необхідність відмінити Закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 01-04-2025, 12:03 по 12-04-2025, 00:00
Документи:
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ТЕРМІНАЛ СЕРВІСБУД", код ЄДРПОУ – 45177845, було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. В учасника відсутня інформація щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, а саме: Учасник Формі 1 вказує «Довідка аналогічні договори» Голобська селищна рада Ковельського району Волинської області №77 від 15.10.2024. На підтвердження даного пункту Учасник потрібно Надати такий договір (копію договору);Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору (копію видаткової накладної). Дана інформація відсутня, що є невідповідністю. 2. Учасник не долучив до своєї пропозиції Сертифікат відповідності на запропонований товар, що є невідповідністю. 3. Учасник не надав Паспорт якості виробника та/або реєстраційне посвідчення, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього, що є невідповідністю. 4. Учасник в складі пропозиції не надав Лист- згода з проектом договору Додатка 4 тендерної документації. 5. Учасник в складі пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» з частково не заповненою інформацією, а саме: «надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: ___, код ДК 021:2015 ___________.». Також учасник допустив помилку в заповнені позиції «Найменування товару (виробник/країна походження)» вказавши та об’єднавши «Плитка та бордюри тротуарні» замість:1. Тротуарна плитка Сімфонія 40мм сіра; 2.Тротуарна плитка Сімфонія 60 мм сіра; 3.Бордюр тротуарний сірий 1000-200-80; 4.Бордюр дорожній сірий 1000-300-150. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 1 та пн.3 Додатка 6 тендерної документації. 2. Додаток 3 та пн.4 Додатка 6 тендерної документації. 3. Додаток 3 та пн.4 Додатка 6 тендерної документації. 4. пн.8 Додатка 6 тендерної документації. 5. Додатка 5 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник потрібно Надати такий договір (копію договору);Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору (копію видаткової накладної). 2. Учаснику потрібно долучити до своєї пропозиції Сертифікат відповідності на запропонований товар, що є невідповідністю. 3. Учасник потрібно надати Паспорт якості виробника та/або реєстраційне посвідчення, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього, що є невідповідністю. 4. Учаснику в складі пропозиції потрібно надати Лист- згода з проектом договору Додатка 4 тендерної документації. 5. Учаснику потрібно привести до відповідності Додаток 5 файл «Тендерна пропозиція», а саме: до заповнити відсутню інформацію завантаженому файлі «Вих.№9 від 29.01.2025 Тендерна пропозиція» та привести до відповідності позиції «Найменування товару (виробник/країна походження)»:1. Тротуарна плитка Сімфонія 40мм сіра; 2.Тротуарна плитка Сімфонія 60 мм сіра; 3.Бордюр тротуарний сірий 1000-200-80; 4.Бордюр дорожній сірий 1000-300-150. Вказати виробника та країну походження, також до відповідності привести позиції «Кількість» розбивши до заявлених одиниць (м.кв./шт.) Замовника відповідно до Додатка 3 тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСБУД" код ЄДРПОУ: 35543377 (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю додатково ознайомитися та проаналізовати технічні характеристики запропонованого товару виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 28.02.2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.