Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02011284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярослав Швалюк |
| Телефон: | +380981757068 |
| E-mail: | shvaliuk.yaroslav@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 46/15 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У підпункті 1.4. пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано:. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг»; та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» Учасником подано Тендерну пропозицію та документи у складі Тендерної пропозиції, підписані УЕП – Підписувач: ДІДКІВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ, ПІБ: ДІДКІВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ, Організація (установа): ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН", Код ЄДРПОУ: 34216352, Час підпису: 2025-01-20T16:48:26, Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна", Сертифікат дійсний ДО: 2025-04-14T23:59:59,Серійний номер: 78D4CA0700000000000000000000000000000001,Тип носія особистого ключа: Незахищений(1.2.804.2.1.1.1.11.36865753.1), Алгоритм підпису: ДСТУ-4145, Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований, що не відповідає вимогам Тендерної документації визначеної Замовником, а саме: тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Вищевказане підтверджує невідповідність інформації, що подана Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Підписати тендерну пропозицію та документи що подані учасником кваліфікованим електронним підписом (КЕП), у разі відсутності технічної можливості перепідписати вже підписані документи закупівлі належним чином, завантажити їх повторно та підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП) без зміни їх змісту, зокрема наступні документи: 1. Довідка про повноваження щодо підпису.pdf.p7s 2. Свідоцтво про держ реєстр.PDF.p7s 3. Витяг з реєстру платника ПДВ від 19.11.24.pdf.p7s 4. Копія довідки 4-ОПП.pdf.p7s 5. Виписка з ЄДР.pdf.p7s 6. Повноваження щодо підпису. Рішення про призначення. Наказ на директора.pdf.p7s 6.1. Контракт з директором 2025р.pdf.p7s 7. Статут.pdf.p7s 7.1. Опис 13.02.23.pdf.p7s 8. Витяг з ЄДР від 02.07.24.pdf.p7s 9. Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s 10. Довідка аб.14, п.47.pdf.p7s 11. Довідка ст.17.pdf.p7s 12. Гарантійний лист термін експлуатації.pdf.p7s 13. Довідка платника податку на прибуток на загальних підставах.pdf.p7s 14. Довідка про субпідрядників.pdf.p7s 15. Відомості про учасника.pdf.p7s 16. Довідка про погодження з тех. ха-ми.pdf.p7s 17. Гарантійний лист тех.характеристики Додаток 4.pdf.p7s 18. Паспорт виробу WDS 6S вікна.pdf.p7s 18.1. Паспорт виробу WDS 6S двері.pdf.p7s 19. Проект договору.pdf.p7s 20. Гарантійний лист погодження з проектом договору.pdf.p7s 20.1. Лист-згода Додаток 6.pdf.p7s 21. Цінова пропозиція.pdf.p7s 23. Технічна специфікація.pdf.p7s 24. Довідка про наявність матеріально-тех. бази.pdf.p7s 25. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf.p7s 26. Договір 262 Новогуйвинськ.PDF.p7s 26.1. Видаткова накладна Новогуйвинськ.pdf.p7s 26.2. Лист-відгук Новогуйвинськ.pdf.p7s 27. Аналогічний договір 2.pdf.p7s 27.1. Видаткова накладна до аналогічного договору 2.pdf.p7s 27.2. Лист-відгук Ліцей 7.pdf.p7s 28. Гарантійний лист зміст пропозиції.pdf.p7s 29. Довідка пп.2, п.45.pdf.p7s 30. Сертифікат_ЗІГЕНІА-АУБІ_Фурнітура_2024 по травень 2025.pdf.p7s 31. Висновок_сан-еп_SIEGENIA-AUBI_Фурнітура_3925_2023.pdf.p7s 32. Протокол випробувань від 17.05.2021_1.pdf.p7s 33. Гігієнічний висновок на ущільнювач.pdf.p7s 34. Протокол випробувань на визначення групи горючості.pdf.p7s 35. Сертифікат на склопакет.pdf.p7s 36. Протокол на склопакет.pdf.p7s 37. Висновок ДСЕС на склопакет.pdf.p7s 38. Сертифікат на готовий виріб.pdf.p7s 39. Протокол готовий виріб.pdf.p7s 40. Висновок ДСЕС готовий виріб.pdf.p7s 41. Сертифікат відповідності ДСТУ.pdf.p7s 42. Копія паспорту_гарантійного виробу.pdf.p7s 43. Гігієнічний висновок на профіль.pdf.p7s 44. Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s 45. Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s 46. Сертифікат ISO 45001.pdf.p7s 47. Сертифікат на профіль WDS 6S.pdf.p7s 48. Протокол випробувань WDS 6S.pdf.p7s 49. Протокол випробувань на активність радіонуклідів.pdf.p7s 50. Протокол випробувань до сертифікату.pdf.p7s 51. Сертифікат на сендвіч-панель.PDF.p7s 52. Гарантійний лист виробника.pdf.p7s 53. Довідка про захист довкілля.pdf.p7s 54. Гарантійний лист новий товар.pdf.p7s 55. Гарантійний лист не є юр.особою рос.фед..pdf.p7s 56. Довідка про кінцевого бенефіціарного власника.pdf.p7s 57. Довідка про тимчасово окуповану територію.pdf.p7s 58. Гарантійний лист термін дії пропозиції.pdf.p7s 59. Гарантійний лист ціни на товар.pdf.p7s
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.