Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 990 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 03328327 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Коберник |
| Телефон: | +380412427448 |
| E-mail: | katp0628@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10007, Україна, Житомирська область,м. Житомир, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65 |
6 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ Елкопласт Україна, код ЄДРПОУ 39191888 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Контейнери для збирання ТПВ пластикові, об’ємом 1100 літрів (нові) (ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-14-002273-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Під час перевірки файлу накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify виявлено, що тендерна пропозиція учасника не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, як передбачено вимогами тендерної документації. Натомість встановлено, що тендерна пропозиція учасника містить удосконалений електронний підпис, а саме: тип підпису: удосконалений, сертифікат: кваліфікований. Тип носія особистого ключа: незахищений. Удосконалений електронний підпис – це електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. 2) Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) пункту 1 Розділу III тендерної документації та пункт 4.5 Додатку 1 до тендерної документації: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: тендерна пропозиція учасника у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.