Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 871 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 357,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Кролевецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41761455 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Копейченко Андрій Віталійович |
| Телефон: | +380545395346 |
| E-mail: | otgkrolosvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41300, Україна, Сумська область,Кролевець, вулиця Франка,8 |
6 |
На виконання п.1.1.3. розділу 1. Додатку 4 ТД - Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасник надав аналогічний договір з документами на підтвердження виконання Договору (файл «аналогічний договір.pdf) зазначеного в Довідці про наявність досвіду № 2025-01-ВК/4/1-1 від 21.01.2025р : 1) в акті № 3 від 25 листопада 2024 року не вистачає сторінок, він наданий без підписів Сторін; 2) не надав підтверджуючі документи на виконання робіт на загальну суму 4574686,10 грн.. Загальна сума Договору згідно довідки становить 5690866,72 грн., надано Актів на загальну суму 1116180,62 грн. На виконання пункту 3.4.розділу 3. Додатку, 4 ТД - 3. Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне передбачити, учасник процедури закупівлі не надав Довідку про систему оподаткування учасника Необхідно додати: 1) Акт № 3 від 25 листопада 2024 року в повному обсязі; 2) надати підтверджуючі документи на виконання робіт на загальну суму 4574686,10 грн до аналогічного договору; 3) Довідку про систему оподаткування учасника. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених п.43 Особливостей. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.