Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-40-62. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 495 097,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 100 000 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | 380513641164 |
| E-mail: | a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФІЛІЯ №4 ПП «ТД «ГАЛПІДШИПНИК» в м. Одесі по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару - код СPV 44440000-6 по ДК 021:2015 - Вальниці (Вальниці). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-13-004389-a Очікувана вартість закупівлі: 3 495 097,30 грн без ПДВ, 4 194 116,76 грн з ПДВ Пункт плану РПЗ-2025: № 9.191 (UA-P-2025-01-01-000480-a). На вимогу наказу ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 928 від 27.01.2025р. Франко Ю.А.
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФІЛІЯ №4 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГАЛПІДШИПНИК» В М. ОДЕСІ на закупівлю товару за темою: код СPV 44440000-6 по ДК 021:2015 - Вальниці (Вальниці) РПЗ 2025: 9.191 (UA-P-2025-01-01-000480-a) Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-01-13-004389-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ФІЛІЯ №4 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГАЛПІДШИПНИК» В М. ОДЕСІ у складі тендерної пропозиції не надав: - файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.12 Додатку А до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: - файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Файл у форматі pdf, відсканований з гарантійних зобов’язань постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 10.02.2025 № 933 Франко Ю.А.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.