Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 578 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 891,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 783 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 39607507 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антоненко Андрій Олексійович |
| Телефон: | 380444540166 |
| E-mail: | kk_urist@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03134, Україна, Київська область,Київ, 03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17 |
5 |
Пунктом 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій довідки в довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору, з обов’язковим зазначенням наявності в учасника власних або орендованих у місті Києві (Київській області) складських приміщень та/або майданчиків, а також транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару (з позначкою – власне/орендоване/договір на перевезення), з зазначенням їх найменування та кількості. До довідки додаються копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, бухгалтерський документ, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або пролонгованими на строк його дії (про що надається відповідне документальне підтвердження). На виконання зазначеної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав договір оренди приміщень № 06/24 – 23 від 01.06.2024, в пункті 4.1. якого зазначено, що строк оренди діє по 31.05.2025. Разом з тим, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документального підтвердження щодо можливості пролонгації строку дії зазначеного договору. Вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідність шляхом завантаження через електронну систему закупівель документального підтвердження щодо можливості пролонгації строку дії договору оренди приміщень, відповідно до вимог пункту 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Пунктом 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій довідки в довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору, з обов’язковим зазначенням наявності в учасника власних або орендованих у місті Києві (Київській області) складських приміщень та/або майданчиків, а також транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару (з позначкою – власне/орендоване/договір на перевезення), з зазначенням їх найменування та кількості. На виконання зазначеної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору № 1 від 17.01.2025, в якій зазначив про наявність в нього орендованого транспортного засобу марки Рено Логан, а також надав договір оренди зазначеного транспортного засобу. Разом з тим, Учасник не надав підтвердження наявності в нього інших транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару, а саме – труб ППР довжиною 4 метри, для перевезення яких автомобіль марки Рено Логан за своєю конструкцією не призначений. Пунктом 2.15. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій гарантійного листа щодо наявності в учасника товару, що постачатиметься, в повному обсязі, разом з відповідними товаро-супроводжуючими документами. Учасником не було виконано встановлену вимогу, оскільки надана ним у складі тендерної пропозиції так звана «Видаткова накладна» (файл 17. Товаро супровід док.pdf») не може слугувати належним підтвердженням наявності в нього товару, що постачатиметься, та жодним чином не дає впевнитись Замовникові в наявності цього товару в Учасника, в рамках процедури відкритих торгів. Вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідність шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - документів, що підтверджують наявність в Учасника транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару, відповідно до вимог пункту 1.1. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації; - товаро-супроводжуючі документами, що підтверджують наявність в Учасника товару, що постачатиметься, в повному обсязі, відповідно до вимог пункту 2.15. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.