Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 408 790 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 087,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Стойко Оксана Богданівна |
| Телефон: | 380322261980 |
| E-mail: | elzakup.nh@railway.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
3 |
З метою проведення аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, керуючись частиною 10 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", уповноваженою особою прийнято рішення щодо продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "РОЯЛ КАРД ДНІПРО" щодо закупівлі Лопат (протокол № 52/3 від 14.01.2025).
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей на закупівлю наступного: Лопати, код ДК 021:2015 - 44510000-8 (Знаряддя), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на вебпорталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-31-000220-a. Пропозиція учасника Приватне підприємство "РОЯЛ КАРД ДНІПРО", була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" із змінами (далі - Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено: Декларація про відповідність складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не в повному обсязі, а саме: не містить посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, відповідної галузі акредитації або іншим способом визначеним законодавством, що суперечить вимогам пп.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації. Довідка «Цінова пропозиція» подана не за формою згідно додатку 4 до тендерної документації замовника. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання, що суперечить умовам п.6.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації. Для усунення вищевикладених невідповідностей необхідно завантажити через електронну систему закупівель оновлені: декларацію про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; довідку «Цінова пропозиція» у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дата та номер прийняття рішення про усунення невідповідностей: протокол № 52/4 від 14.01.2025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.