Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00
Вікна металопластикові
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 452,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 5 ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 26329200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гуштюк Валентина Степанівна |
| Телефон: | 0563351523 |
| E-mail: | pershschool5@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52800, Україна, Дніпропетровська область,Синельниківський р-н., місто Першотравенськ, вулиця Каденюка Леоніда, будинок 39 |
6 |
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, абзацу3 тендерної документації на закупівлю товару вікна металопластикові за кодом ДК 021:2015 44220000-8 (Столярні вироби) інформацію та документи про наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей , згідно з умовами та вимогами тендерної документації (додаток 2); Згідно додатку 1 надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.