Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 123 162,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 231,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Пушинська Олена Олександрівна |
| Телефон: | 380442997359 |
| E-mail: | pushynska-oo@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
3 |
1. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Шпаклівки, штукатурки, заповнювач швів)», код згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 44830000-7» , згідно із формою наведеною у Додатку І до тендерної документації, за електронним підписом директора ТОВ «М-СПЕЦТРЕЙД» Подтикана М.П. (файли «технічна документація.pdf», «технічна документація.pdf.p7s»), в якому за позиціями: - 5.10 «Фасування, в межах – Мішок 10-30 кг» щодо запропонованого товару «Polimin ЩЦ-2»; - 6.11 «Фасування, в межах – Мішок 10-25 кг» щодо запропонованого товару «Anserglob TMK 112», - у стовпчику «Значення параметрів запропоновані Учасником*» Учасником зазначено відповідно за позицією 5.10 – «Мішок 25», за позицією 6.11 –«Мішок 25», що в неповній мірі конкретизує інформацію щодо запропонованого фасування, а саме одиниць виміру. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 1.1 пункту 1 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі: 1.1. Документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації, зазначивши за позиціями 5.10 та 6.11 конкретизовану інформацію щодо параметру «Фасування, в межах», зазначивши одиницю виміру. 2. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документа «Договір на закупівлю товарів № 241 від «20» вересня 2024 року», укладеного з Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва (файли «Договір №241.pdf», «Договір №241.pdf.p7s»). Проте, на виконання вимог підпункту 2.1.2 пункту 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації, Учасником не надана сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю), що був наданий Учасником на виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-тів, в т.ч.: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у підпункті 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.