Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 485 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
| ЄДРПОУ: | 03344326 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voda.uz.ua |
| Контактна особа: | Станіслав Олександрович Карташов |
| Телефон: | +380949180473 |
| E-mail: | dogovor.uz.voda@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
3 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. На підставі п.10. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у звʼязку із значним обсягом проведення закупівель, Замовником було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПК ІНДУСТРІЯ", код ЄДРПОУ 38773958 у тендерній пропозиції на закупівлю «Підшипники» (згідно оголошення UA-2024-12-17-006243-a) до 20 робочих днів.
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ПК ІНДУСТРІЯ», код ЄДРПОУ 38773958, у тендерній пропозиції на закупівлю: «Підшипники» (згідно оголошення UA-2024-12-17-006243-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 2 до Тендерної документації: Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Документи щодо підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: копія (копії) договору (договорів) та/або листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2021-2024 років. Інформація надається виключно по договору (договорах), який (які) виконано Учасником у повному обсязі або який (які) виконується (виконуються) Учасником на момент проведення цієї процедури закупівлі за умови відсутності у контрагента Учасника зауважень до Учасника по такому договору (договорах), що має бути підтверджено відповідним листом контрагента Учасника. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 50% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі копій не менше 2-ох виконаних аналогічних договорів на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема підшипників». Вами у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з долученням копій: - Договору № 00129 від 02.03.2023 р., укладений з Львівським комунальним підприємством «Львівелектротранс» на загальну вартість 397 800,00 грн. з ПДВ; - Копіями видаткових накладних до Договору № 00129 від 02.03.2023 р.; - Відгуку №12/85 від 25.01.2024 р. до Договору № 00129 від 02.03.2023 р., - Договору № 1153-21ШУД від 10.09.2021 р., укладений з ДП «Добропіллявугілля-видобуток» на загальну вартість 22 099,55 грн. з ПДВ; - Копіями видаткових накладних до Договору № 1153-21ШУД від 10.09.2021 р. Очікувана вартість даної закупівлі становить: 485 000,00 грн. з ПДВ. 50 % від очікуваної вартості становитиме не менше 242 500,00 грн. Враховуючи вищенаведене вами не підтверджено наявність досвіду виконання щонайменше 2 аналогічних договорів з обсягом не менше 50% обсягу, що є предметом процедури закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати копії 2 аналогічних договорів з обсягом не менше 50% обсягу, що є предметом процедури закупівлі у відповідності до умов Додатку 2 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.