Період оскарження умов закупівлі - по 21-12-2024, 00:00
ДВЕРІ (двері металопластикові, двері броньовані, двері алюміневі)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 452,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 2 ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 19433824 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вініченко Ірина Федорівна |
| Телефон: | 0506472267 |
| E-mail: | school2persh@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52800, Україна, Дніпропетровська область,ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Ювілейна, буд. 12 |
3 |
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію, що підтверджує наявність у Учасника автомобільного транспорту (із зазначенням державних номерів, реєстраційної назви, марки, моделі).В підтвердження наявності в учасника зазначених основних засобів учасник надає оригінали/копії документів встановленого зразка про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки, приміщення (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо) см. п.1,п.2,п.3 Додатка 5до ТД. 2. Відповідно п.5 Додатку 5 до ТД Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.3.Відповідно до п.14 Додатка 5 до ТД Учасник повинен надати Інформацію в довільній формі про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням їх громадянства та частку в статутному капіталі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.