Закупівлю оголошено - 12-12-2024, 15:06. Дата останніх змін - 10-01-2025, 15:11

Набивка сальникова

Набивка сальникова ... Державна закупівля - UA-2024-12-12-014815-a Набивка сальникова від замовника Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" від 12/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-12-014815-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-12-018910-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-12-2024, 15:06
по 18-12-2024, 15:02
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 15:02
по 21-12-2024, 15:02
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

44420000-0 Будівельні товари

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
18300.42
18 300,42 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:91,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
ЄДРПОУ:45365917 Досьє YouControl
Контактна особа:Владислав Сидоренко
Телефон:+380677884685
E-mail:v.sydorenko@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вулиця Погорєлова Володимира, будинок 2
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Набивка сальникова
18 300,42 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набивка сальникова АП-31 4х4 кг 12 Набивка сальникова АП-31 6х6 кг 21 Набивка сальникова АП-31 10х10 кг 21 Набивка сальникова АП-31 12х12 кг 6

60
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 28-02-2025
44420000-0
Будівельні товари


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МЕГАСТРІМБУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-12-2024 по 28-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Суми, пр.Свободи, будинок 12/1, 40016, Олена Гончарова
Остаточна пропозиція:
15 249 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-01-2025, 11:40

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-01-25, 10:08:08
24

Відповідно до пункту 1 розділу 5 ТД встановлено: 1.1. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 1.2. Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Питома вага критерію – 100% 1.3. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (у т.ч. ПДВ). 1.4.Якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. У разі якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з позначкою «Без ПДВ». У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%). При поданні пропозиції, такий учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ. У разі якщо учасник не платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено без урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учаснику за результатами аукціону за мінусом ПДВ (20%). 1.5. Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1.6.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.7.Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. Учасником надано заповнено пропозицію згідно форми Додатку № 1, зазначено "без ПДВ" але значення збігається із значенням аукціону, який проводився із ПДВ. На підставі цього Учасник повинен надати - файл "Учасник надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі відповідно до вимог, що запропоновані Замовником на своєму бланку та за формою пропозиції відповідно до додатку 1. Учасник не повинен відступати від наданої форми."" що буде відповідати вимогам про значення без ПДВ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-01-25, 10:08:08
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-12-014815-a-a1
Номер договору:
ЗкФ 100 15.1-Р-НД-30 25
Дата підписання договору:
10-01-2025, 15:10
Строк дії договору:
з 10-01-2025 по 28-02-2025
12 707,10 UAH
Ціна договору
12 707,10 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "МЕГАСТРІМБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 249 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:06:54
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:06:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:06:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:06:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:06:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 15:06:27
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ