Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2024, 00:00
фарба та емалі
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 100 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 100 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ztoe.com.ua |
| Контактна особа: | Сергей Дробный |
| Телефон: | +380412402425 |
| E-mail: | tender@co.ztoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
2 |
Уповноважена особа розглянула необхідність уточнення технічних особливостей щодо закупівлі фарби та емалей, код 44810000-1 за ДК 021:2015 «Фарби» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-11-020852-a) до проведення кваліфікації наданої тендерної пропозиції. ВИРІШИВ: 1. У зв’язку з необхідністю уточнення технічних та якісних параметрів запропонованої продукції учасником відкритих торгів з особливостями, до проведення кваліфікації тендерної пропозиції у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178, продовжити строк розгляду наданих тендерних пропозицій на закупівлю фарби та емалей, код 44810000-1 за ДК 021:2015 «Фарби» до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: до 23.01.2025 року.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.