Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 57 519 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 287,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 31722818 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Корзун |
| Телефон: | 380938128212 |
| E-mail: | allakorzun@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.1. Видаткова накладна №РН-248103 від 07.11.2024р. до аналогічного договору №30/09-06 від 30.09.2024р. не має таких обов’язкових реквізитів: посада зі сторони Покупця (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення (ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), що не відповідає вимогам п. 1.1.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Усунути недоліки у видатковій накладній №РН-248103 від 07.11.2024р. до аналогічного договору №30/09-06 від 30.09.2024р., або надати документи відповідно до вимог п. 1.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.