Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 740 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
| ЄДРПОУ: | 03364889 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Губарець Катерина Віталіївна |
| Телефон: | 0414296433 |
| E-mail: | kvgp-2017@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливысть усунення виявлених порушень
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-02-2025, 10:11 по 25-02-2025, 00:00
Документи:
у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції,
1. У разі наявності інформації, що передбачена в статті 64-1 із змінами, внесеними згідно із Законом №198-VIII від 12.02.2015 року- учасник додатково повідомляє замовника про наявність або відсутність такої інформації у вигляді довідки 2. Якість Товару повинна відповідати вимогам, зазначеним у цьому додатку до тендерної документації або бути кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для кожного виду Товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість Товару). На підтвердження даної вимоги Учасник обов’язково у складі своєї пропозиції подає* (завантажує в електронну систему закупівель) відповідний підтвердний документ (оригінал або копію з оригіналу).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.