Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 30 672 481,96 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 153 362,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 153 362,41 UAH |
| Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Чайковська Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380444650882 |
| E-mail: | 2019tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі UA-2024-11-21-012966-a «ЦЗВ-24Т_399_ВО: Фанера важкогорюча (44190000-8 Конструкційні матеріали різні)» в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕКО-СЕРВІС": 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав в тендерній пропозиції листи від 07.02.2024 № 2/07-02 та від 04.11.2024 № 11/04-04 виробника про представництво його інтересів, але в них не зазначено гарантії виробника щодо якості продукції, що не відповідає вимоги згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 1. Відповідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.» 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати лист(и) виробника про представництво його інтересів, де обов’язково має зазначатись гарантії виробника щодо якості продукції. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.