Строк поставки Товару: з моменту укладання договору по 20 грудня 2024 року.Товар, що постачається, повинен мати необхідні супроводні документи щодо кількості Товару та найменування виробника.Товар передається Замовнику в тарі (упаковці) згідно із вимогами державних стандартів. Тара (упаковка) Товару повинна забезпечувати його схоронність за звичайних умов зберігання і транспортування. Упаковка Товару не повинна бути пошкодженою, наявні на Товарі написи та етикетки повинні легко читатися. Товар повинен мати необхідну інформацію згідно вимог чинних нормативно-правових актів. У разі виявлення Замовником в момент отримання Товару явних дефектів або інших показників, що свідчать про неналежну якість Товару, Постачальник повинен замінити вказаний Товар на Товар належної якості, протягом 14 календарних днів з моменту отримання вимоги від Замовника.Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 25 750,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пігулик Марина |
Телефон: | 380961264188 |
E-mail: | m.pigulik@gmail.com |
Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
1 |