цегла силікатна, цегла керамічна. Строк поставки ТОВАРУ – протягом _15_ (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на __15__ (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на _15_ (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладно та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 205 300,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рибалко Тетяна Миколаївна |
Телефон: | 380567931463 |
E-mail: | Ribalko.T.N@dp.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |