Період оскарження умов закупівлі - по 25-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 668 180 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 93 363,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОКОМСЕРВІС" |
| ЄДРПОУ: | 34467793 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярослава Біляєва |
| Телефон: | +380577607257 |
| E-mail: | j.belyaeva@zhks.com.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Конторська, 35 |
2 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази вимагається надання, зокрема, сканований оригінал договору оренди автотранспорту, та лист від суб’єкту господарювання, який буде здійснювати перевезення або надає його в оренду щодо можливості учасником використовувати транспортні засоби суб’єкту господарювання протягом строку постачання предмету закупівлі з посиланням у листі на номер закупівлі та найменування Замовника торгів. Учасником надано копію договору оренди автотранспорту, та лист від суб’єкту господарювання, який буде здійснювати перевезення або надає його в оренду щодо можливості учасником використовувати транспортні засоби суб’єкту господарювання протягом строку постачання предмету закупівлі з посиланням у листі на номер закупівлі та найменування Замовника торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканований оригінал договору оренди автотранспорту
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: п.1 розділу 3 тендерної документації вимагалось надання Учасником заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 4 до цієї тендерної документації. Пунктом 3 Додатка 4 до тендерної документації «Тендерна пропозиція на закупівлю» передбачалось заповнення інформації про «ІПН, № свідоцтва або № витягу». Учасником надано інформацію лише щодо ІПН. Інформація щодо «№ свідоцтва або № витягу» відсутня. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 3 тендерної документації, Додаток 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до цієї тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: п.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагалось надання Учасником сканованого оригіналу документу, що підтверджує право власності автотранспорту для перевезення предмету закупівлі на об’єкти Замовника або сканованого оригіналу договору оренди автотранспорту, та лист від суб’єкту господарювання, який буде здійснювати перевезення або надає його в оренду щодо можливості учасником використовувати транспортні засоби суб’єкту господарювання протягом строку постачання предмету закупівлі з посиланням у листі на номер закупівлі та найменування Замовника торгів. Учасником у складі пропозиції надано оригінал Договору від 29.06.2022 №1/22 про надання транспортних послуг. Предметом договору не передбачено оренди автотранспорту. Також на вимогу даного пункту у складі пропозиції надано лист вих. №26/1-24 від 26 листопада 2024 року «від суб’єкту господарювання, який буде здійснювати перевезення або надає його в оренду щодо можливості учасником використовувати транспортні засоби суб’єкту господарювання протягом строку постачання предмету закупівлі з посиланням у листі на номер закупівлі та найменування Замовника торгів». Інформація, щодо здійснення суб’єктом господарювання перевезення або надання автотранспорту в оренду, у вищезазначеному листі відсутня. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Додатка 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканований оригінал документу, що підтверджує право власності автотранспорту для перевезення предмету закупівлі на об’єкти Замовника або сканований оригінал договору оренди автотранспорту, та лист від суб’єкту господарювання, який буде здійснювати перевезення або надає його в оренду щодо можливості учасником використовувати транспортні засоби суб’єкту господарювання протягом строку постачання предмету закупівлі з посиланням у листі на номер закупівлі та найменування Замовника торгів. Перелік виявлених невідповідностей: п.3 розділу 6 тендерної документації, для вірного складання Замовником Договору про закупівлю, вимагалось надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що буде використовуватися учасником/учасником-переможцем при укладанні договору, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та довідки з державної податкової служби про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Довідка з державної податкової служби про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій у складі пропозиції відсутня. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 6 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з державної податкової служби про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції), що має бути підтверджено у складі пропозиції окремою довідкою. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Учасником надано БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 114729/GL-30/69 АТ "АЛЬТБАНК" за КЕПом Заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Давидчук Костянтин Сергійович. При цьому довіреністю банка від 22.02.2024 року уповноважується громадянин України Давидчук Констянтин Сергійович від імені банку вчиняти (укладати, підписувати) наступні правочини та підписувати наступні документи, зокрема, гарантії , за якими банк є гарантом, сума яких не перевищує 5 000 000, 00 грн., а не посадова особа банку-гаранта Заступник начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Давидчук Костянтин Сергійович. Тобто не надано у складі пропозиції копії документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), а саме Заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Давидчук Костянтина Сергійовича. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 розділу 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію/ї документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), а саме Заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Давидчук Костянтина Сергійовича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.