Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 44421500-2 Броньовані чи армовані двері
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 514,07 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 225,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 43316386 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кордас Ольга |
| Телефон: | 380312617624 |
| E-mail: | o.kordas@zk.minjust.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
3 |
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У Додатку 6 до Тендерної документації міститься перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до пункту 1 Додатку 6 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі у встановлений цією тендерною документацією та додатками до неї строк, спосіб та формі подає документи та/або інформацію для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, а саме: - довідку, що містить інформацію про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), - копію не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (актів наданих послуг, видаткових накладних, актів приймання-передачі та/або позитивний лист-відгук від організації). Зазначені документи Учасником не подано. Відповідно до підпункту 4.3 пункту 4 Додатку 6 до Тендерної документації Учасник має подати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані, для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації. Наданий Учасником лист-згода не відповідає Додатку 5 до Тендерної документації (не зазначений адресат (отримувач) відповідного листа). Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Додатку 6 до Тендерної документації Учасник має подати гарантійний лист, що надання Учасником послуг не потребує та при виконанні договору не буде здійснюватися переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, в тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами. Зазначений гарантійний лист Учасником не подано. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.