Період оскарження умов закупівлі - по 12-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 389 399 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 893,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 37501684 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черній Олена Вікторівна |
| Телефон: | +380445465108 |
| E-mail: | chernii.zakupki@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, м. Київ,вулиця Закревського, будинок 15-А |
12 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Керуючись вимогами підпункту 2 пункту 50 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), Пункт 26 Особливостей передбачає, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, як оголошення про проведення відкритих торгів, так і тендерна документація повинні містити - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. В оголошенні по закупівлі: ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби (фарба емаль, фарба фасадна) (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-11-18-012180-a) за всіма позиціями специфікації передбачено термін постачання товару «до 24.12.2024». На етапі укладення договору про закупівлю замовник не може змінити вказані строки, адже такі дії призводять до порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Строк дії договору про закупівлю завжди є істотною умовою договору відповідно до норм ЦКУ та ГКУ. Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись виключно у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей. Підстави для внесення змін до договору про закупівлю відсутні. Відповідно до частини першої ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами. У пункті 20 частини першої ст. 116 Бюджетного кодексу України прямо зазначено, що взяття зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань є порушенням бюджетного законодавства. Крім того, згідно з частиною третьою ст. 164-12 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі — КУпАП) взяття зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань є адміністративним правопорушенням. Згідно пункту 1 Статті 3 Бюджетного кодексу України - Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану (п.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вищезазначена закупівля була внесена до річного плану згідно бюджетних асигнувань на 2024 рік (ідентифікатор плану UA-P-2024-11-18-014046-a). З огляду на процедуру оскарження закупівлі в АМКУ, та прийняття рішення про відмову скаржнику від 02.01.2025 року, що робить неможливим підписання договору про закупівлю через неможливість взяття бюджетних зобов’язань Замовником та неможливість виконання умов договору, а саме: постачання товару у термін визначений в оголошенні закупівлі, Учасником. Прийнято рішення щодо відміни закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 21-01-2025, 11:10 по 01-02-2025, 00:00
Документи:
Перелік невідповідностей: 1. Відповідно до п.7.1 Додатку 1 до тендерної документації - Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім технічним вимогам до товару, передбаченим Додатком 4 до тендерної документації, про що надається довідка в довільній формі із зазначенням країни походження товару по всім позиціям наведеним в таблиці п.7.2. В складі пропозиції Учасника відсутня довідка в довільній формі із зазначенням країни походження товару по всім позиціям наведеним в таблиці п.7.2. На виправлення невідповідності надати довідку в довільній формі із зазначенням країни походження товару по всім позиціям наведеним в таблиці п.7.2. 2. Відповідно до п. 9 Додатку 1 до тендерної документації надається - Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про реквізити учасника, необхідні для заповнення договору про закупівлю, а саме повна назва учасника, його код ЄДРПОУ, адреса, розрахунковий рахунок банку та назва банку, ІПН (вказується виключно учасниками - платниками ПДВ), контактний телефон та e-mail, податковий статус (загальна чи спрощена система оподаткування, платник ПДВ/єдиного податку). Учасниками – юридичними особами додатково вказується інформація про особу, уповноважену на підпис договору про закупівлю: ПІБ та посада керівника (або особи, уповноваженої на підписання договору про закупівлю, якщо підписувати договір буде не керівник). В складі тендерної пропозиції учасника надано документ «25. Відомості про учасника» в якому не зазначено «e-mail» На виправлення невідповідності надати Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про реквізити учасника, необхідні для заповнення договору про закупівлю, а саме повна назва учасника, його код ЄДРПОУ, адреса, розрахунковий рахунок банку та назва банку, ІПН (вказується виключно учасниками - платниками ПДВ), контактний телефон та e-mail, податковий статус (загальна чи спрощена система оподаткування, платник ПДВ/єдиного податку). Учасниками – юридичними особами додатково вказується інформація про особу, уповноважену на підпис договору про закупівлю: ПІБ та посада керівника (або особи, уповноваженої на підписання договору про закупівлю, якщо підписувати договір буде не керівник).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.