Закупівлю оголошено - 15-11-2024, 17:22. Дата останніх змін - 15-11-2024, 17:22

Код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба/Емаль акрилова для нанесення розмітки на асфальтобетонних та цементнобетонних поверхнях, жовта, 30 кг)

Код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба/Емаль акрилова для нанесення розмітки на асфальтобетонних та цементнобетонних поверхнях, жовта, 30 кг)... Державна закупівля - UA-2024-11-15-015944-a Код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (Фарба/Емаль акрилова для нанесення розмітки на асфальтобетонних та цементнобетонних поверхнях, жовта, 30 кг) від замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 11/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-15-015944-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-15-019140-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-11-2024, 17:22
по 21-11-2024, 10:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Кількість: 5 280 кг. Рік виготовлення: не раніше серпня 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійні зобов’язання відповідно до нормативного документу виробника, але не менше 12 місяців від дати виготовлення. Залишковий термін придатності Товару на момент його фактичного приймання Замовником від Постачальника повинен становити не менше, ніж 80 % (вісімдесят відсотків) від загального терміну придатності Товару, встановленого виробником. Умови зберігання в щільно закритій тарі в складських приміщеннях за температури від мінус 20 °С до не більше ніж плюс 45 °С, не допускаючи впливу прямого сонячного проміння та джерел тепла Умови транспортування в щільно закритій тарі, забезпечують захист від прямого впливу сонячного проміння та джерел тепла. Умови пакування, маркування Пакування - відповідно до нормативного документу виробника. Маркування – на кожну одиницю транспортної тари з фарбою повинно бути нанесено маркування, на якому вказано: - назву підприємства виробника, його товарний знак та адреса; - назва та марка фарби; - колір фарби; - маса (кг) або об'єм (дм3 ) нетто; - номер партії; - дату виготовлення (число, місяць, рік); - позначення технічних умов; - сфера застосування; - особливості; - склад; - спосіб застосування; - заходи безпеки; - утилізація; - строк придатності. На кожну одиницю транспортної тари наносять знак небезпеки згідно з ДСТУ 4500-4:2006, ДСТУ 4500-5:2005, маніпуляційний знак “Берегти від нагріву” згідно з ГОСТ 14192-96. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
448800
448 800,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43665271 Досьє YouControl
Контактна особа:Галина Міщенко
Телефон:380443097731
E-mail:mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарби акрилові, жовтих відтінків, для розмічання доріг

5280
кілограм
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ОсноваакриловаАктивна15-11-2024, 17:21
ВідтінокжовтийАктивна15-11-2024, 17:21
КоліржовтийАктивна15-11-2024, 17:21
Ступінь блискуматАктивна15-11-2024, 17:21
Для розмічання дорігТакАктивна15-11-2024, 17:21
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-11-2024, 17:22:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-11-2024, 17:21:07
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ