Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00
Найменування закупівлі: Плита OSB 10х1250х2500 (ДК 021:2015: 44172000-6 Листи (будівельні)). Кількість:260 шт. Термін постаки: протягом 15 календарних днів з дня підписання договору. Місце поставки: згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Рівне |
| ЄДРПОУ: | 08005801 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ситарук Тетяна |
| Телефон: | 380675069212 |
| E-mail: | tenderrivne@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Дудєя Олега, буд. 8 |
3 |
Керуючись п. 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ольховик Д.М. в процедурі відкритих торгів з особливостями, UA-2024-11-14-009310-a за предметом Плита OSB 10х1250х2500 (ДК 021:2015: 44172000-6 Листи (будівельні)), виявлено, що учасник ФОП Ольховик Д.М. надав не повністю заповнений проект договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей ФОП Ольховику Д.М., необхідно надати заповнений проект договору, (а саме пункт 3.2) та заповнений Додаток 1 до договору на умовах визначених, у Додатку 3 до тендерної документації. Також, учасник ФОП Ольховик Д.М., відповідно до п.1.1.1, ч.1.1. Додатку 1 до тендерної документації повинен надати – Інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Учасник ФОП Ольховик Д.М. надав Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, але не вказав дату і номер договору, адреси контрагента. Для усунення виявлених невідповідностей ФОП Ольховику Д.М., необхідно надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням дати і номером договору, адреси контрагента з ким було укладено аналогічний договір.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.