Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
| ЄДРПОУ: | 02071100 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nupp.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Сіроштан Ілона Олегівна |
| Телефон: | 380532608733 |
| E-mail: | zakupivli@nupp.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 36011 , Україна, Полтавська область,Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 |
1 |
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – ТОВ "Епіцентр К", код ЄДРПОУ 32490244, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до Додатку 1 Таблиці 1 Підпункту 1.1. Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідка у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. Учасником не було надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 1.2. Відповідно до Додатку 1 Пункту 2 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ - подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Учасником не було надано скановану копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість. 1.3. Відповідно до Додатку 1 Пункту 7 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку 3 технічним вимогам, характеристикам і комплектації. Учасником не було надано гарантійний лист про те, що товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку 3 технічним вимогам, характеристикам і комплектації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Додаток 1 Таблиця 1 Підпункт 1.1. Тендерної документації. 2.2. Додаток 1 Пункт 2 Тендерної документації. 2.3. Додаток 1 Пункт 7 Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Довідка у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. 3.2. Сканована копія документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість. 3.3. Гарантійний лист Учасника про те, що товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку 3 технічним вимогам, характеристикам і комплектації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.