| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 226 027 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 260,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | САМБІРСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА (РАЙОНУ) |
| ЄДРПОУ: | 26622609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Богдан Коваль |
| Телефон: | +380963885197 |
| E-mail: | zakupka_sambirkech@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 81400, Україна, Львівська область,м. Самбір, вул. Завокзальна, буд. 13 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Замовником було встановлено вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х). В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (№9 від 25.11.2024) зазначений лише 1 (один) договір. Документальне підтвердження (договір виконання) лише 1 (один) з додатками; - В завантажених документах , що готуються безпосередньо учасником відсутній номер закупівлі (ідентифікатор закупівлі); - В додатку «Цінова пропозиція» подана учасником виявлена невідповідність оновленій документації(оголошення про проведення спрощеної закупівлі) від 15.11.2024 року, а саме позиція №7, одиниці виміру; - У складі пропозиції відсутній гарантійний лист відповідно п.14.18; - Невідповідність Додатку №1 поданим учасником оновленій документації (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) від 15.11.2024 року. - Відсутність гарантійного листа у відповідності п.14.13 - 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - П.14.20.1 «Довідка про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»; - П.14.2 №4. - Додаток №3 «Цінова пропозиція» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2024р. - П.14.18 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2024р. - Додаток №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2024р. - П.14.13 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2024р. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів – не менше 2-ох (двох), з документальним підтвердженням: скан-копії оригіналу аналогічних договорів виконання з додатками, сканованими копіями оригіналу позитивного відгуку щодо виконання аналогічних договорів,документальне підтвердження виконання договорів (скан-копії накладних). - Оновити документи , що готуються безпосередньо учасником з номером закупівлі (ідентифікатор закупівлі); - Оновити «Цінову пропозицію» у відповідності до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2024 року; - Надати гарантійний лист відповідно п.14.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2024 року; - Оновити додаток №1 у відповідності до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2024 року. - Надати гарантійний лист у відповідності п.14.13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.11.2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.