Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 370 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 42302409 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kolky-osvita.department.org.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій Столяр |
| Телефон: | +380677023959 |
| E-mail: | stolyar.rcz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 44661, Україна, Волинська область,Луцький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У замовника наразі відсутня потреба у закупівлі котла водогрійного твердопаливного 250 кВт у зв'язку із проведенням ремонту існуючого.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 17-12-2024, 09:30 по 28-12-2024, 00:00
Документи:
Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною учасника ТОВ «А№8» викликана неможливістю провести кваліфікацію учасника через відсутність електричної енергії у період: 20-22.11.2024, 25.11.2024 з 09:00 до 17:00 год.
Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі Особливості), під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «А№8» (ЄДРПОУ: 41572987) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. У складі тендерної пропозиції виявлені невідповідності: 1. У складі тендерної пропозиції учасником надана Інструкція з експлуатації та монтажу котла на конкретний котел: «Котел водогрійний, твердопаливний піролізний, триходовий з шамотованою топкою 250 кВт Серія БРС», зміст якої не відповідає розділам та сторінкам. Текст інструкції містить загальний опис котлів УКРТЕРМО, а також графічні зображення не відповідають конкретному запропонованому товару, що унеможливлює визначити характеристики запропонованого котла та принцип його роботи. Також на титульній сторінці Інструкції розміщене фото котла, яке на сайті виробника повністю співпадає з фото котла іншої серії «Warm-Pipe» 250 кВт. 2. Учасником не надано сертифікат в обсязі, необхідному для визначення якісних характеристик котлів. В наявному Сертифікаті на систему управління якістю №UA.CRT.00466-23 відсутня сфера застосування КВЕД 25.21 напрямку галузей економіки №17 та №19. 3. Згідно п. 1 Форми в Додатку 1 до тендерної документації, котел повинен бути виготовлений з листової сталі марки 09Г2С) (або аналог) (товщиною не менше 8 мм). На вказані марки сталі використані в виготовленні котла обов’язково надати сертифікати відповідності (якості). Відповідно до Технічного паспорта на котел водогрійний твердопаливний піролізний, триходовий з шамотованою топкою потужністю 250 кВт, ТМ УКРТЕРМО, серія БРС, (табл. стор. 5) корпус котла виготовлений з сталі марки 09Г2С (ДСТУ 14637-89 втратив чинність з 01.01.2019): плита передня, плита задня, дно, обичайка товщиною стінки 8 міліметрів, в той же час у складі тендерної пропозиції учасником подані сертифікати якості на прокат товстолистовий iз сталі підвищеної міцності марки 09Г2С товщиною 4, 5, 6 міліметрів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П. 19 Додатку 7 до тендерної документації. 2. П. 24 Додатку 7 до тендерної документації. 3. П. 32 Додатку 7 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Керівництво (Інструкцію) з експлуатації та монтажу на конкретний запропонований котел. 2. Сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва теплогенераторів, котлів, будівель-теплогенераторів модульних, світильників код КВЕД 25.21 напрямку галузей економіки №17 та №19 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT). 3. Сертифікат якості на листову сталь марки 09Г2С товщиною 8 міліметрів. У разі не виправлення невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.