| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Івано-Франківській області |
| ЄДРПОУ: | 34623901 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кузишин Вікторія Миколаївна |
| Телефон: | +380342522740 |
| E-mail: | ivfr_zakup@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, |
0 |
Відповідно до пункту 8 Особливостей, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу Оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення: -Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі). - Копії документів, що підтверджують правомочність на підписання документів пропозиції та договору (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження), завірені учасником. - Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано копії копії документів згідно з абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення, не завірені учасником 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк та в порядку, визначеному Особливостями завірені учасником копії документів згідно з абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення: -Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі). - Копії документів, що підтверджують правомочність на підписання документів пропозиції та договору (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження), завірені учасником. - Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.