Закупівлю оголошено - 08-11-2024, 10:32. Дата останніх змін - 03-12-2024, 17:18

Двері металеві в комплекті

Двері металеві в комплекті... Державна закупівля - UA-2024-11-08-002901-a Двері металеві в комплекті від замовника Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Івано-Франківській області від 11/8/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-08-002901-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-11-2024, 10:32
по 14-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-11-2024, 00:00
по 18-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-11-2024, 15:17
по 18-11-2024, 15:40

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
250000
250 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Івано-Франківській області
ЄДРПОУ:34623901 Досьє YouControl
Контактна особа:Кузишин Вікторія Миколаївна
Телефон:+380342522740
E-mail:ivfr_zakup@cip.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Двері металеві в комплекті
250 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-11-2024, 15:17
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері металеві в комплекті (однополотні, 950*2350, ліві. праві)

10
комплект
Україна Івано-Франківська область
по 15-12-2024
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері металеві в комплекті (однополотні, 850*2350, права)

1
комплект
Україна Івано-Франківська область
по 15-12-2024
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері металеві в комплекті (однополотні, 950*2350, ліва, з кодовим замком і вічком)

1
комплект
Україна Івано-Франківська область
по 15-12-2024
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері металеві в комплекті (двополотні, 1450*2350, права робоча, з кодовим замком і вічком)

2
комплект
Україна Івано-Франківська область
по 15-12-2024
44220000-8
Столярні вироби


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:08-11-2024, 10:32:50
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:08-11-2024, 10:32:50
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-11-2024, 10:32:50
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:08-11-2024, 10:32:50
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції

                  Кваліфікація Учасників

                  Інформація про Переможця
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 18-11-2024 по 26-11-2024
                  Статус:
                  учасник виграв закупівлю
                  Контактна інформація:
                  Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Рудницького Степана, будинок 6-Д, офіс 43/1, 03195, Владислав Олександрович
                  Остаточна пропозиція:
                  226 700 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  226 700 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  20-11-2024, 15:31

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                  Дата публікації: 19-11-24, 11:56:41
                  24

                  Відповідно до пункту 8 Особливостей, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу Оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення: -Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі). - Копії документів, що підтверджують правомочність на підписання документів пропозиції та договору (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження), завірені учасником. - Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надано копії копії документів згідно з абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення, не завірені учасником 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк та в порядку, визначеному Особливостями завірені учасником копії документів згідно з абз. 1-3 пп. 1 розділу ІІ («Інші вимоги») додатку 4 до Оголошення: -Завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі). - Копії документів, що підтверджують правомочність на підписання документів пропозиції та договору (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження), завірені учасником. - Завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).

                  Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-11-24, 11:56:41
                  Договір
                  Договір опубліковано
                  Системний номер договору:
                  UA-2024-11-08-002901-a-a1
                  Номер договору:
                  81
                  Дата підписання договору:
                  03-12-2024, 00:00
                  Строк дії договору:
                  з 03-12-2024 по 31-12-2024
                  226 700 UAH
                  Ціна договору
                  188 916,67 UAH
                  Ціна договору без ПДВ

                  Пропозиції Учасників

                  Пропозицію подав:
                  ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  226 700 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  226 700 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  Пропозицію подав:
                  ФОП ЮЦЕВИЧ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  244 000 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  244 000 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:08-11-2024, 10:36:43
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ