Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 885 416,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 427,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А7051 |
| ЄДРПОУ: | 26623388 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслан Савелій |
| Телефон: | +380935520756 |
| E-mail: | saveliy7051@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКП «Елемент»: 1.1. Відсутнє підтвердження у повному обсязі інформації, наданої в довідці відповідно до а пп.1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 1.2. У документі «Письмова згода на участь у відкритих торгах» ціну зазначено ціну без урахування ПДВ, при цьому учасник – платник ПДВ. 1.3. Відсутній оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги. 1.4. Технічні вимоги до предмету закупівлі не підтверджено у повному обсязі, при цьому найменування товару, марка, модель підтверджена Учасником та відповідає предмету закупівлі. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт. 1.2 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2.2. Форма № 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1 розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації. 2.4. Пункти 1, 2 розділу ІV додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оригінали/копії всіх договорів зазначених учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та документи, що підтверджують їх виконання та/або оригінали/копії листів-відгуіву, що підтверджують якісне та своєчасне виконання договорів . 3.2. Документ «Письмова згода на участь у відкритих торгах» із зазначенням ціну з урахуванням ПДВ. 3.3. Оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги. 3.4. Документи згідно з пунктом 1, 2 розділу ІV додатку 1 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.