Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 199 167,60 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 991,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Сорока Інна Володимирівна |
| Телефон: | 0444612325 |
| E-mail: | soroka-iv@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
0 |
1) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Вироби для ванної кімнати та кухні (Сантехнічні вироби)» код згідно ЄЗС ДК021:2015: 44410000-7, без номера та дати реєстрації, згідно із формою наведеною у Додатку І до тендерної документації, за електронним підписом директора Когут Т.М. (файли «1.1 додаток_1_технічні вимоги_нова редакція.pdf», «1.1 додаток_1_технічні вимоги_нова редакція.pdf.p7s»), в якому за позицією 6.7. «Відстань між кріпленнями - Регулюються в межах (не менше) від 110 мм до 170 мм» щодо запропонованого товару «Сидіння для унітазу СУ-4», у стовпчику «Характеристики запропоновані Учасником*» потрібно «Вказати конкретне значення меж регулювання», Учасником зазначено «Регулюються в межах (не менше) від 110 мм до 170 мм». Запропонована інформація в неповній мірі конкретизує відстань між кріпленнями. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 1.1 пункту 1 розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі: 1.1. Документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації, зазначивши за позицією 6.7 конкретизовану інформацію щодо відстані між кріпленнями. 2) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Договору №501 від 27.10.2023 (файли «2.2 Досвід 44410000-7 Дог УАБ ДУС № 501.pdf», «2.2 Досвід 44410000-7 Дог УАБ ДУС № 501.pdf.p7s»), укладеного з Управлінням адміністративними будинками Державного управління справами (надалі - Договір), предметом якого є «Вироби для ванної кімнати та кухні», за кодом ДК 021:2015-44410000-7 (шланг, змішувач). На виконання вимог підпункту 2.1.2 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Видаткової накладної №1735 від 27 жовтня (файли «2.3 Досвід 44410000-7 накладна УАБ ДУС.pdf» «2.3 Досвід 44410000-7 накладна УАБ ДУС.pdf.p7s»), яка не містить посилання на номер та дату укладання договору, сканована копія якого надана на виконання на виконання вимог підпункту 2.1.1. Відповідно, зазначена видаткова накладна не підтверджує виконання Договору, сканкопія якого надана на виконання вимог підпункту 2.1.1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, у вигляді сканкопій/-ї документів/-та, в т.ч.: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у пункті 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 3) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.3.1 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції не надано рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.3 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.3. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 3.3.1. Керівника учасника-юридичної особи. 3.3.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 3.3.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - модельний статут у діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення), що підтверджує повноваження керівника учасника-юридичної особи відповідно до вимог, наведених у пункті 3.3. Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 4) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.6.1. пункту 3.6. Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації у Учасником складі тендерної пропозиції надано документ Розрахунок ціни тендерної пропозиції, згідно із формою наведеною у продовженні ІІІ Додатка ІІ до тендерної документації, без номера та дати реєстрації, за електронним підписом директора Когут Т.М. (файли «3.6 Цінова.pdf», «3.6 Цінова.pdf.p7s»), у якому: 1) найменування товару за позицією 5 не відповідає найменуванню товару запропонованому Учасником у пункті 5 документу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Вироби для ванної кімнати та кухні (Сантехнічні вироби)» код згідно ЄЗС ДК021:2015: 44410000-7 без номера та дати реєстрації, згідно із формою наведеною у Додатку І до тендерної документації, за електронним підписом директора Когут Т.М. (файли «1.1 додаток_1_технічні вимоги_нова редакція.pdf», «1.1 додаток_1_технічні вимоги_нова редакція.pdf.p7s»); 2) одиниці виміру за позиціями 1-2 та 25-26 не відповідають одиницям виміру підтвердженим Учасником у пунктах 1-2 та 25-26 документу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Вироби для ванної кімнати та кухні (Сантехнічні вироби)» код згідно ЄЗС ДК021:2015: 44410000-7 без номера та дати реєстрації, згідно із формою наведеною у Додатку І до тендерної документації, за електронним підписом директора Когут Т.М. (файли «1.1 додаток_1_технічні вимоги_нова редакція.pdf», «1.1 додаток_1_технічні вимоги_нова редакція.pdf.p7s»). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.6.1. пункту 3.6. Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3.6. Документ/и, що підтверджує стартову (початкову) ціну тендерної пропозиції введеної/внесеної учасником в електронній формі через електронну систему закупівель при поданні тендерної пропозиції: 3.6.1. Інформація про цінову пропозицію за формою, яка наведена у продовженні ІІІ Додатка ІІ до тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документ Розрахунок ціни тендерної пропозиції, у якому найменування товару за позицією 5 та одиниці виміру за позиціями 25-26 будуть відповідати найменуванню запропонованого товару та підтвердженим одиницям виміру, вказаних/зазначених у документі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Вироби для ванної кімнати та кухні (Сантехнічні вироби)» код згідно ЄЗС ДК021:2015: 44410000-7 без номера та дати реєстрації, згідно із формою наведеною у Додатку І до тендерної документації, за електронним підписом директора Когут Т.М. (файли «1.1 додаток_1_технічні вимоги_нова редакція.pdf», «1.1 додаток_1_технічні вимоги_нова редакція.pdf.p7s»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.