Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 207 336,19 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 073,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00130926 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дятченко Ганна Олександрівна |
| Телефон: | 380501005404 |
| E-mail: | A.Djatchenko@zoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
2 |
Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» (ЄДРПОУ - 41988858) спливає 21.11.2024 року. Враховуючи: -постійні повідомлення про повітряні тривоги, спричинені повітряними атаками РФ впродовж робочого часу (15.11.2024р. було 2 тривоги сумарною тривалістю 1 година 49 хвилин; 18.11.2024р. було 3 тривоги сумарною тривалістю 2 години 38 хвилин; 19.11.2024р. була 1 тривога тривалістю 11 хвилин, 20.11.2024р. була 1 тривога тривалістю 32 хвилини) та необхідність виходу працівників з робочих місць до найближчих захисних споруд цивільного захисту та найпростіших укриттів і перебування у них до отримання повідомлення про відбій повітряної тривоги (наказ Товариства №190/од від 22.07.2022, №565/од від 30.09.2024). -встановлення працівникам ПАТ «Запоріжжяобленерго» неповного робочого часу (понеділок-четвер з 08-00 до 15-00 год, п’ятниця з 8-00 до 13-45 год) (наказ Товариства №621/од від 01.11.2024), опрацювати весь обсяг наданих Учасником документів до 21.11.2024р. не є можливим. Крім того, на стадії кваліфікації у УО перебувають і інші закупівлі за відкритими торгами з особливостями. Враховуючи наведені обставини, з метою детального та всебічного розгляду наданих документів Уповноваженою особою №1 є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» до 12.12.2024 року (включно) в межах 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей із зазначенням інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк, визначений Особливостями: 1. На виконання вимог пп.1.1. п. ІІ. Розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання Учасником аналогічного(-их) договору (-ів), укладеного (-их) не раніше 2022 року із зазначенням найменування та адреси покупця, предмету договору, номеру (за наявності) та дати укладення договору, ціни договору, стану виконання договору (виконаний), контактної особи за договором (зазначити посаду та ПІБ) та її телефон для зв’язку. На виконання вищезазначеної вимоги Учасником надано: Довідка Вих. №938/20 від 05.11.2024 про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. зокрема з Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінична лікарня №18» виконавчого органу Київської міської ради (Київськоії міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ 01993776; Предмет договору: Код ДК 021:2015: 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (змішувач для умивальника); Договір №11/10-01 від 11.10.2024 р. Однак, у довідці не вказано: суму, на яку укладено договір та посаду контактної особи. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: Оновлену довідку в довільній формі з інформацією про виконання Учасником аналогічного(-их) договору (-ів), укладеного (-их) не раніше 2022 року із зазначенням найменування та адреси покупця, предмету договору, номеру (за наявності) та дати укладення договору, ціни договору, стану виконання договору (виконаний), контактної особи за договором (зазначити посаду та ПІБ) та її телефон для зв’язку. 2. На виконання вимог пп.1.3. п. ІІ. Розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Відгук (-и) щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів)*, наданого (-их) на виконання п.1.2.1 цього розділу. Відгук повинен бути складений не раніше 2023 р. із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук від КНП «Київська міська клінічна лікарня №18» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), складений не раніше 2023 року щодо виконання аналогічного договору наданого на виконання п.1.2.1 (договір №11/10-01 від 11.10.2024) не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відгук щодо виконання складений не раніше 2023 щодо виконання договору № 11/10-1 від11.10.2024 року з КНП «Київська міська клінічна лікарня №18» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (аналогічного договору наданого на виконання п.1.2.1) АБО Інші документи (від іншого суб’єкта господарювання або щодо іншого договору), визначені у підпункті 1 пункту ІІ розділу І Додатку №2 на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. На виконання п.4.1 частини IV (Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканкопії з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів) Розділу I Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати: -рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу влади/підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД" дані документи відсутні. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу влади/підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.