Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 129 580 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 295,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 08038284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Дубінін |
| Телефон: | 380504954636 |
| E-mail: | dimadubinin1986@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65058, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Армійська, будинок 18 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно цього пункту на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надав Лист-гарантію з повідомленням наступного змісту: «Фізична особа підприємець Радєв Юрій Миколайович цією довідкою повідомляє що має наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування» (Файл – Лист гарантія - наявність обладнання), але не зазначає ні найменування, ні кількість, а ні правові підстави володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями. Наданий Учасником «Лист гарантія - наявність обладнання» не підтверджує вимогу Замовника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.