| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 287 165,37 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 871,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1474 |
| ЄДРПОУ: | 14321860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кость Юрій Петрович |
| Телефон: | 380684523509 |
| E-mail: | izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, |
4 |
Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2024-10-26-000406-a, далі - Закупівля) – ТОВ "КЛМ ГРУПП" (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.10.2024 №424, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед яких, зокрема, але не виключно: скан-копії проекту договору (Додатку 3) тендерної документації, затверджені печаткою та підписом на кожній сторінці. Відповідно до даних електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції Учасника до Закупівлі, Замовником встановлено, що Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не надав визначені пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації наступні документи: засвідчений належним чином проєкт договору про закупівлю. У зв’язку з вищевикладеним з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи закупівель належним чином засвідчений проєкт договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 3 до тендерної документації Закупівлі із засвідченням кожної сторінки проєкту. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаного документу протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.