Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 333 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 665 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України в Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 34788709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Карплюк Володимир Валентинович |
| Телефон: | +380412420723 |
| E-mail: | v.vyshynskyi@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,Місто Житомир, вулиця Фещенка-Чопівського, 7 |
4 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи 13.11.2024 р. № 27 м. Житомир Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Компанія Спецрембуд» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі двері металеві протипожежні EI 60 з автоматичними замками ДК 021:2015-44221220-3 (протипожежні двері), за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-10-25-013916-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додаток № 6 до тендерної документації (проєкт договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано Додаток № 6 до тендерної документації (проєкт договору). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Додаток № 6 до тендерної документації (проєкт договору) з заповненням відповідних даних про Учасника тендерної пропозиції. 2. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «пункт 5 та 9 Додатку № 7 до тендерної документації». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції за пунктами 5 та 9 Додатку № 7 до тендерної документації не надано відповідних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - за пунктом 5 Додатку № 7 довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості; - за пунктом 9 Додатку № 7 Гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару у відповідності до Технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ № 4. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа: Інженер II категорії Сектору господарського та матеріально-технічного забезпечення Володимир КАРПЛЮК 13.11.2024
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Лухта Сергій Павлович (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі двері металеві протипожежні EI 60 з автоматичними замками ДК 021:2015-44221220-3 (протипожежні двері), за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-10-25-013916-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додаток № 1 пункт 1 передбачено надання учасниками у складі пропозицій аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: довідку в довільній формі, не менше 1 копії договору з усіма додатками та змінами, зазначеного в довідці, що виконаний в повному обсязі, копію документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - скан Довідку № 10/11/24 від 01.11.2024 року, де вказано назву Замовника, №, дата договору та документи, що підтверджують виконання Договору; - скан Договору № 25/1-24 від 25.03.2024 року; - Додаток до Договору, де не вказано номер та дата якого Договору це стосується. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) копію документів/а на підтвердження повного виконання, яке було вказане в Довідці № 10/11/24 від 01.11.2024 року, а саме акт-прийому передачі; 2) додаток до Договору № 25/1-24 від 25.03.2024 року, що стосується аналогічного договору який був наданий у складі тендерної пропозиції. 2. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додаток № 1 пункт 2 передбачено надання учасниками у складі пропозицій підтвердження про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг (копії договорів оренди приміщень або підтвердження права власності на приміщення, де розміщуються виробничі потужності, довідку про наявність і перелік відповідного обладнання).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку № 13/11/24 від 01.11.2024 р. про наявність орендованого приміщення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: копії договорів оренди приміщень або підтвердження права власності на приміщення, де розміщуються виробничі потужності, довідку про наявність і перелік відповідного обладнання. 3. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додаток № 5 до тендерної документації «Цінова пропозиція». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано форму: «Цінова пропозиція», де вказано пункт 2 «встановлення дверей», що порушує вимоги Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмету закупівлі», а саме: окремим пунктом визначено монтаж, так як це передбачає видатки державного Бюджету України за КЕКВ 2240, а у Замовника відсутні кошти за вищевказаними видатками. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Форму «Цінова пропозиція» де найменування товару відповідає вимогам Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмету закупівлі». 4. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додаток № 5 до тендерної документації «Цінова пропозиція»». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано форму: «Цінова пропозиція», де вказано, що «Ми Фізична особа підприємець Лухтан Сергій Петрович». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями форму: «Цінова пропозиція», де вказано реального Учасника, який надав тендерну документацію після проведення аукціону за предметом закупівлі: двері металеві протипожежні EI 60 з автоматичними замками ДК 021:2015-44221220-3 (протипожежні двері). 5. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додаток № 6 до тендерної документації (проєкт договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проєкт Договору, де не вказано: - у главі проєкту Договору на підставі чого діє ФОП Лухта Сергій Павлович; - повне заповнення пункту 5.6. розділу 5. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Додаток № 6 до тендерної документації (проєкт договору) з заповненням відповідних даних про Учасника тендерної пропозиції. 6. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «пункт 1,2,3,5 та 9 Додатку № 7 до тендерної документації». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції за пунктом 1 Додатку № 7 надано копію сертифікату відповідності № UA.BR.IO386/92-22, де термін дії з 30 серпня 2022 р. до 29 серпня 2024 р. про відповідність продукції, виробленої ТОВ «ДІВІ ТРЕЙД» вимогам ДСТУ Б.В.2.6-77:2009 «Конструкції будинків і споруд. Двері металеві протипожежні. Загальні технічні умови» передбачено, що термін дії сертифіката закінчився. Також серед документів тендерної пропозиції відсутні документи про будь-який зв’язок ТОВ «ДІВІ ТРЕЙД» з Фізичною особою-підприємцем Лухта Сергій Павлович, зокрема про те, яким чином ТОВ «ДІВІ ТРЕЙД» може мати стосунки до виконання умов Договору до учасника закупівлі. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції за пунктами 2, 3, 5 та 9 Додатку № 7 до тендерної документації не надано відповідних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - за пунктом 1 Додатку № 7 копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності, видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі; - копію відповідного документу, який підтверджує про будь-який зв’язок ТОВ «ДІВІ ТРЕЙД» з Фізичною особою-підприємцем Лухта Сергій Павлович; - за пунктом 2 Додатку № 7 копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - за пунктом 3 Додатку № 7 копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); - за пунктом 5 Додатку № 7 довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості; - за пунктом 9 Додатку № 7 Гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару у відповідності до Технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ № 4. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.