Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 607 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 036,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960) |
| ЄДРПОУ: | 14321481 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дука Валерія Володимирівна |
| Телефон: | 380976902298 |
| E-mail: | VDuka@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29003, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, |
3 |
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. Так, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, закріплених ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також у зв’язку з значною кількістю документів у складі тендерної пропозиції Учасника та необхідністю детального вивчення та перевірки їх змісту, щодо відповідності вимогам тендерної документації, в замовника є потреба у продовжені строку розгляду тендерної пропозиції Учасника, на строк, що не перевищує 20 робочих днів. На підставі результатів розгляду питань порядку денного, ВИРІШИЛА: 1. Продовжити розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН", код ЄДРПОУ 34216352, як наступної найбільш економічно вигідної, поданої під час проведення закупівлі № UA-2024-10-25-013432-a за предметом «Металопластикові конструкції: вікна та двері різні» за кодом ДК 021:2015 – 44220000-8 «Столярні вироби» на строк до 10 робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення.
Згідно із положенням п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: в наданій формі цінової пропозиції Вих. № 2073 від 01.11.2024 р. («Цінова пропозиція.pdf.p7s») містяться невідповідності у заповненій таблиці, а саме щодо найменування предмету закупівлі, його кількості та одиниці виміру. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно із положеннями п. 4.1, п. 4.2 та п. 4.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та інформації, розміщеної в оголошенні про проведення відкритих торгів; - п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, викладеному у Додатку №5 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнена форма «Цінова пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, із коректним зазначенням наступної інформації: - найменування предмету закупівлі, згідно із назвою предмету закупівлі, а саме «Металопластикові конструкції: вікна та двері різні» (відповідно до п. 4.1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та інформація, розміщена в оголошенні про проведення відкритих торгів); - кількість, що відповідає умовам п. 4.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації та інформація, розміщена в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме 125,38 м2 (НЕ відповідно до переліку та кількості конструкцій, визначених в Додатку №3 до тендерної документації) для цілісного відображення ціни за одиницю товару та загальної суми. Враховуючи положення п. 44 Особливостей, учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати інформацію зазначену у вимозі/
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.