Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 161 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 806 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний некомерційне підприємство "МЦПМСД" ММР |
| ЄДРПОУ: | 38395183 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Білоцька Наталія |
| Телефон: | 0971289415 |
| E-mail: | kzmmrcpmsd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11601, Україна, Житомирська область,Малин, вул.Суворова буд. 83-Б |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, відносно осіб, що мають трудові та/або цивільно-правові відносини безпосередньо з учасником процедури закупівлі. 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 1.3. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що наданий учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійний лист щодо поставки нового товару, належної якості (файл «Гарантійний лист щодо нового товару.pdf») не містить інформації про технічні характеристики товару, що пропонується до поставки. 1.4. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.2. Підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 2.3. Підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійного листа від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 2.4. Підпунктами 4.2, 4.3 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, відносно осіб, що мають трудові та/або цивільно-правові відносини безпосередньо з учасником процедури закупівлі. 3.2. Документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 3.3. Гарантійний лист від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 3.4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (файл «Довідка 2261.pdf»), яка не містить зазначення найменування відповідного майна та/або обладнання, його кількості та правової підстави володіння / користування. 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надані документи, що підтверджують право власності / володіння / користування тощо майном (обладнанням). 1.3. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 1.4. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано авторизаційного листа від виробника (-ів) запропонованих Учасником товарів, або його офіційного представника в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує статус учасника, як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. 1.5. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що наданий учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійний лист щодо поставки нового товару (файл «лист 2264.pdf») не містить інформації щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адрес місць гарантійного обслуговування товару. 1.6. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано копії/скан-копії декларації про відповідність технічним вимогам або сертифікату про відповідність. 1.7. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 2.2. Підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій документів/документу на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2.3. Підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 2.4. Підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, авторизаційного листа від виробника (-ів) запропонованих Учасником товарів, або його офіційного представника в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує статус учасника, як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. 2.5. Підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійного листа від Учасника про постачання нових товарів належної якості відповідно до умов технічного завдання, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 2.6. Підпунктом 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, копії/скан-копії декларації про відповідність технічним вимогам або сертифікату про відповідність. 2.7. Підпунктом 4.8 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, для учасників, організаційно-правова форма яких ТОВ чи ТДВ – рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування відповідним майном та/або обладнанням. 3.2. Документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо майном та/або обладнанням, що зазначені у довідці. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 3.3. Документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). 3.4. Авторизаційний лист від виробника (-ів) запропонованих Учасником товарів, або його офіційного представника в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує статус учасника, як партнера виробника, чинний на дату подання тендерних пропозицій. 3.5. Гарантійний лист від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 3.6. Копію/скан-копію декларації про відповідність технічним вимогам або сертифікату про відповідність. 3.7. Рішення засновників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (у разі, якщо вартість майна, що є предметом такого правочину, не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, надати документи, що визначають вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надані документи, що підтверджують право власності / володіння / користування тощо майном (обладнанням), зазначеним у п.п.1-7 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «*13.Довідка МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА.pdf»). 1.2. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що наданий учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, авторизаційний лист (файл «15.Авторизаційний лист Церсаніт.pdf») не містить інформації про найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель та юридичної адреси виробника. 1.3. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що наданий учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійний лист (файл «16. Гарантійний лист ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК.pdf») не містить інформації щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 1.4. При дослідженні документів, наданих учасником процедури закупівлі, на підтвердження вимоги тендерної документації, встановлено, що учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, не надано фото товару, що пропонується Учасником процедури закупівлі та/або його графічного зображення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації даної закупівлі встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, документів/документу на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2.2. Підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, авторизаційного листа від виробника (-ів) запропонованих Учасником товарів, або його офіційного представника в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси виробника або його офіційного представника в Україні, який підтверджує статус учасника, як партнера виробника, чинний на дату подання тендерних пропозицій. 2.3. Підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, гарантійного листа від Учасника про постачання нових товарів належної якості відповідно до умов технічного завдання, з інформацією щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 2.4. Підпунктом 3.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, фото товару, що пропонується Учасником процедури закупівлі та/або його графічного зображення. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо майном (обладнанням), зазначеним у п.п.1-7 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «*13.Довідка МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА.pdf»). 3.2. Авторизаційний лист від виробника, складений з дотриманням вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: із зазначенням (додатково до наявного тексту) інформації про найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель та юридичної адреси виробника. 3.3. Гарантійний лист від Учасника про постачання нових меблів належної якості відповідно до умов технічного завдання пропозиції, із зазначенням інформації щодо технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, термінів поставки, адреси місць гарантійного обслуговування товару. 3.4. Фото товару, що пропонується Учасником процедури закупівлі та/або його графічне зображення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.