Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 356 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 567 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А2082 |
| ЄДРПОУ: | 24976993 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Болдирєва Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380985877643 |
| E-mail: | uk2082@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Порядок денний: 1. Про усунення невідповідностей закупівлі. Процедура: відкриті торги з Особливостями на закупівлю товару за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” код національного класифікатора України 44170000-2 (44172000-6 листи (будівельні) та оприлюднення інформації. Під час розгляду питання першого порядку денного: За рішенням Уповноваженої особи від 19.10.2024 року № 100 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами), за предметом закупівлі за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” код національного класифікатора України 44170000-2 (44172000-6 листи (будівельні). Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-10-20-000058-a . Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції ТОВ “АВ метал груп” замовником виявлено невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання якої передбачалося тендерною документацією, згідно Додатку 1 до тендерної документації: Так, за наданими Учасником через електронну систему закупівель документами, що підтверджують технічні характеристики товару, неможливо встановити відповідність товару технічним вимогам, а саме: визначити характер кромки листа: О (з обрізною кромкою), як вимагалось та відповідність марки сталі, що вимагалось щодо: ДСТУ 8540:2015 (ГОСТ 19903-2015) ДСТУ 2651:2005; ГОСТ 380-2005; ДСТУ 8803:2018 (ГОСТ 14637-89) та марок сталі СТ1кп, Ст1пс, Ст1сп, Ст2кп, Ст2пс, Ст2сп, Ст3кп, Ст3пс, Ст3сп, Ст4кп, Ст4сп, Ст5пс, СТ5сп. У тому числі документи з відповідною інформацією, або документи, що встановлення факту, що подана пропозиція в порівнянні дійсно відповідає як еквівалент щодо поданих ДСТУ EN 10025-2:2022 та ДСТУ EN 10051:ІDТ. ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою відкритих торгів з Особливостями на закупівлю за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” код національного класифікатора України 44170000-2 (44172000-6 листи (будівельні).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.