Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 601 474,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 014,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій Малиновський |
| Телефон: | +380412423859 |
| E-mail: | s.malinovskiy@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
2 |
1. Інформація згідно Згідно вимог п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що абзацем «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: Тобто, Учасник згідно тендерної документації повинен був надати в складі тендерної пропозиції: - копія паспорта уповноваженої особи учасника для ідентифікації особи, а саме : копію паспорта гр.Шевченка І.В.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.