Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 15
Строк, на який укладається рамкова угода: 1 р
Період оскарження умов закупівлі - по 14-11-2024, 00:00
Дата публікації протоколу розгляду пропозицій - 12-12-2024, 13:50
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 18-12-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Customer/buyer: Joint Stock Company "Ukrposhta", location: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22, EDRPOU 21560045, category: legal entity that carries out activities in certain spheres of business. The delivery terms in the announcement are approximate, detailed information on the terms of delivery is specified in the terms of the tender documentation. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are written in Ukrainian. Documents that are not prepared by the participant and are presented as part of the tender offer can be provided in both Ukrainian and Russian languages. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is provided as part of the tender offer, the participant shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and authenticity of the translation. The applied evaluation criteria are price (100%). Security of the tender offer is not required, therefore the conditions of its provision are not indicated in the announcement. The date and time of the opening of tender offers - on the day and time of the deadline for submitting tender offers specified in the announcement.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 17 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 85 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бречка Валерій Миколайович |
| Телефон: | 380505504667 |
| E-mail: | brechka-vm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
6 |
Керуючись п.1 ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ "Епіцентр К" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1) перелік виявлених невідповідностей: - В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "Епіцентр К" надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Вих.№2214Т Від 16.11.2024 р. (файл «довідка про аналогічний договір.pdf») в якій у стовпчику «Номер та дата укладення договору» вказаний номер та дата договору: №139 від 24.02.2017р, тоді як у наданому Позитивному листі-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору від 13.03.2018 №79 (файл «відгук до аналогічного договору.pdf) вказані номер та дата договору: № 139 від 24.02.2018 року. Таким чином, встановлена невідповідність дати укладення аналогічного договору, яка вказана в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - 24.02.2017р., з датою, вказаною у Позитивному листі-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі - 24.02.2018 року. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 розділу ХІV тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», пункти 1.1. та 1.2. розділу ХІ тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснювалося/здійснюється постачання клейкої стрічки). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись п.1 ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ПП "ТЕРРА-ПАК" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1) перелік виявлених невідповідностей: - В складі тендерної пропозиції Учасником ПП "ТЕРРА-ПАК" надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Доівдка про виконання.pdf») за предметом договору: «Договір постачання (скотч)», таким чином, в вказаній Довідці встановлена невідповідність в частині зазначення предмету договору, оскільки за умовами тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснювалося/здійснюється постачання клейкої стрічки. – У складі тендерної пропозиції Учасником не наданий Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 розділу ХІV тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», пункти 1.1. та 1.2. розділу ХІ тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснювалося/здійснюється постачання клейкої стрічки). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ПАКІНГ", ПП "ТЕРРА-ПАК", ТОВ "НІКА ДРУК", ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС", ТОВ "Епіцентр К" у закупівлі за рамковою угодою: ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (Клейка стрічка) (ID: UA-2024-10-16-012250-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерних пропозицій учасників продовжено до 20 робочих днів на підставі ч.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Дата прийняття рішення: 25.12.2024 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Валерій БРЕЧКА
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ПАКІНГ", ПП "ТЕРРА-ПАК", ТОВ "НІКА ДРУК", ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС", ТОВ "Епіцентр К" у закупівлі за рамковою угодою: ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (Клейка стрічка) (ID: UA-2024-10-16-012250-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерних пропозицій учасників продовжено до 20 робочих днів на підставі ч.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Дата прийняття рішення: 25.12.2024 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Валерій БРЕЧКА
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ПАКІНГ", ПП "ТЕРРА-ПАК", ТОВ "НІКА ДРУК", ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС", ТОВ "Епіцентр К" у закупівлі за рамковою угодою: ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (Клейка стрічка) (ID: UA-2024-10-16-012250-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерних пропозицій учасників продовжено до 20 робочих днів на підставі ч.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Дата прийняття рішення: 25.12.2024 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Валерій БРЕЧКА
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ПАКІНГ", ПП "ТЕРРА-ПАК", ТОВ "НІКА ДРУК", ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС", ТОВ "Епіцентр К" у закупівлі за рамковою угодою: ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (Клейка стрічка) (ID: UA-2024-10-16-012250-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерних пропозицій учасників продовжено до 20 робочих днів на підставі ч.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Дата прийняття рішення: 25.12.2024 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Валерій БРЕЧКА
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ПАКІНГ", ПП "ТЕРРА-ПАК", ТОВ "НІКА ДРУК", ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС", ТОВ "Епіцентр К" у закупівлі за рамковою угодою: ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (Клейка стрічка) (ID: UA-2024-10-16-012250-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерних пропозицій учасників продовжено до 20 робочих днів на підставі ч.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Дата прийняття рішення: 25.12.2024 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Валерій БРЕЧКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.