Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 44 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 220 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
| ЄДРПОУ: | 02070987 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.lnu.edu.ua |
| Контактна особа: | Ірина Іваночко |
| Телефон: | +380322394261 |
| E-mail: | iryna_ivanochko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасником ТОВ "БАСКО", ЄДРПОУ 20971740 на закупівлю «Затирка для швів, шпаклівка, самовирівнююча суміш, грунтівка за кодом ДК 021:2015-44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники»: 1)перелік виявлених невідповідностей: - учасник наклав удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію - у складі тендерної пропозиції учасник подав незаповнений проект договору про закупівлю, який наведено у Додатку 6 до тендерної документації 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 7 тендерної документації п.11 та Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. - Додаток 7 тендерної документації п.10 та Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.6.3. Проект договору про закупівлю Учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі заповнений та підписаний проект договору про закупівлю чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору. Ненадання учасником заповненого та підписаного проекту договору (разом з додатками до нього) у складі тендерної пропозиції призводить до відхилення такої пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. - Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю (разом з додатками до нього), чим підтверджує, що погоджується з умовами проекту договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.