Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 755 055,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 775,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ |
| ЄДРПОУ: | 41850927 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Матвіїв |
| Телефон: | +380671668097 |
| E-mail: | sol_osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81131, Україна, Львівська область,село Солонка, вул.Центральна, будинок 3 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "104.ЮА" щодо закупівлі ДК 021:2015 44620000-2 "Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Придбання модульної котельні, потужністю 400 кВт з встановленням із впровадженням енергозберігаючих заходів ЗДО "Дубочок" в с.Зубра Львівського району Львівської області ) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп.1. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації: До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні договору. Кількість техніки має бути достатньою для виконання договору у повному обсязі. Залучена до виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання договору за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. Учасником такого гарантійного лист не надано. 1.2. Відповідно до пп.4. Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації: Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку обсяг чистого доходу за 2023 р. суб’єкта господарювання. Учасником такої інформаційної довідки не надано. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Залучена до виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання договору за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. 2.2. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку обсяг чистого доходу за 2023 р. суб’єкта господарювання. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.