Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 290 070 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 76 450,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 450 000 UAH |
| Замовник: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40506232 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олексій ТЕРЕЩЕНКО |
| Телефон: | +380567207220 |
| E-mail: | departamentblag@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей: - нумерація та найменування наданих документів фінансової звітності Учасника не відповідають інформації наведеної у наданому документі «Реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - виправлений документ «Реєстр документів, наданих у складі тендерної пропозиції» та пронумеровані документи фінансової звітності відповідно до нього.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.