Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 955 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 139,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА |
| ЄДРПОУ: | 33278140 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Ковальчук-Медведєва |
| Телефон: | +0661878522 |
| E-mail: | osvitatender1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 73034, Україна, Херсонська область,Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. пропозиція учасника не містить документа (ів) відповідно до вимоги п. 5 р.15 Додаток № 1 до тендерної документації: Довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “ Про захист персональних даних ” учасник надає згоду на оброблення своїх (та за наявності уповноваженої ним на участь у торгах особи) персональних даних. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, необхідно: 1. Надати довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “ Про захист персональних даних ” учасник надає згоду на оброблення своїх (та за наявності уповноваженої ним на участь у торгах особи) персональних даних (створену в межах до кінцевого терміну подання пропозицій).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.