Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 610 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 050 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 52 200 UAH |
| Замовник: | Військова частина А3186 |
| ЄДРПОУ: | 24980724 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юрій Іванов |
| Телефон: | +380501763292 |
| E-mail: | iwa3186@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 35622, Україна, Рівненська область,Дубенський район, с.Привільне, . |
4 |
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 інформуємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛМАКС ГРУП» виявлено невідповідності в тендерної пропозиції (надалі-ТП) вимогам тендерної документації (надалі-ТД), а саме: Згідно додатку №1 до ТД , пункту 2, розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Просимо документально підтвердити дані прописані в довідці за формою 2 та надати копії трудових угод або накази про призначення працівників. Згідно додатку №1 до ТД пункту 3 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Просимо документально підтвердити дані прописані в довідці за формою 3 надавши копії договорів з додатками. Відповідно до додатку №1 ТД пункту 2.3 розділу «Технічні вимоги до предмету закупівлі», якщо учасник не є виробником товару то на нього покладається обов’язок надати документ, який підтверджує стосунки із виробником: сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, лист виробника про представництво його інтересів учасником, договір з виробником, гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження товару при його поставці. Враховуючи зазначене вище просимо документально підтвердити стосунки із виробником. Окрім того, в ході перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було виявлено, що забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія) не містить кваліфікованого електронного підпису (КЕП), тип носія особистого ключа-«незахищений», тип підпису-«удосконалений». У відповідності до додатку №1 ТД пункту 7 розділу «Забезпечення тендерної пропозиції» та вимог наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом з гарантією учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП гаранта. Просимо документально підтвердити наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та підтвердити по можливості повноваження особи, яка підписала банківську гарантію з накладеними ЕЦП гаранта. Враховуючи вище вказане просимо Вас усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.