Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 126 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 634 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Прилуцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147612 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самозван Світлана Вікторівна |
| Телефон: | 380463735002 |
| E-mail: | booh@uopmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно пп2 п.50 постанови 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – «Постанова) встановлено, що замовник відміняє відриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: Під час планування закупівлі за ДК 021:2015 - 44810000-1 Фарби (Фарби (Фарба емаль, фарба водоемульсійна, фарба гумова, барвники для поточного ремонту та облаштування укриттів, сховищ) була помилково обрана процедура «Відкриті торги» натомість потрібно обрати процедуру «Відкриті торги з особливостями».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 01-10-2024, 11:11 по 12-10-2024, 00:00
Документи: