Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284). 44110000-4 Конструкційні матеріали / 44115310-5 Ролети
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 168 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 842,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Процик Ірина |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | irynatmp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 30.09.2024 № 4/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: …. 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 07.10.2024 № 1 із певною інформацією. Однак, у пункті 2 першої таблиці учасником не зазначено форму власності та не вірно зазначено систему оподаткування , що не відповідає визначенням Податкового кодексу України, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Крім того, у другій таблиці не зазначено «Вартість пропозиції» цифрами, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) Тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника. 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації. … Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: … Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: ролети віконні та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи Довідка від 07.10.2024 № 10, копія договору купівлі-продажу № 210-ЧК від 14.05.2024, в яких зазначено предмет договору тканинні ролети День-ніч ДК 021:2015: 39510000-0, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлені (відкориговані чи нові) документи: довідку в довільній формі та відповідні копії документів щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, предметом якого було постачання товару, а саме: ролети віконні та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали із зазначенням повної інформації відповідно до встановлених вимог замовником. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: ….. 5.6. Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано такий документ, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану або нову) довідку про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства, що вимагається замовником у тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.